Klachtenafhandeling
Het is vervelend als iets niet volgens verwachting verloopt. Wij vragen u om eventuele klachten altijd aan ons door te geven. Dit kan via e-mail, reguliere post en telefonisch. Ons supportteam zal het probleem vervolgens bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw bericht kunt u binnen twee werkdagen een reactie verwachten. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen
Wij besteden grote zorg aan de verpakking en verzending van uw bestelling en proberen beschadigingen hiermee te voorkomen. Is uw bestelling onverhoopt toch beschadigd, dan kunt u de beschadiging melden door een e-mail te sturen naar support@oypo.nl met daarin een duidelijke omschrijving van wat er mis is met uw bestelling. Indien mogelijk ontvangen wij hierbij graag een foto van de beschadiging.
Ik wil mijn bestelling retourneren
In Nederland heeft elke consument een herroepingsrecht op een aankoop. Echter, dit geldt niet voor aankopen die op maat zijn gemaakt, zoals foto’s. Aangezien wij uw foto’s niet opnieuw kunnen verkopen, kunt u deze niet retourneren.
Indien u het ontvangen product wilt terugsturen omdat er iets mis is met het product, dan vernemen wij graag wat het probleem is en zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen. U kunt dit het beste doen door een e-mailbericht te sturen naar support@oypo.nl.
Mijn bestelling is niet compleet
Wanneer u uw foto's in verschillende formaten en op verschillende fotoproducten heeft besteld, dan kunt u deze als deelleveringen ontvangen. Alle fotoafdrukken boven het formaat 20x30 cm worden als pakket verzonden. U ontvangt de vergrotingen in dit geval los van uw overige afdrukken.
Wanneer er een deellevering van uw bestelling is verzonden dan kunt u dit zien in de orderstatus van uw bestelling. De verwijzing naar de webpagina met de orderstatus staat in de orderbevestiging die u via de e-mail hebt ontvangen.
Geeft uw orderstatus aan dat uw bestelling geheel is verzonden, maar hebt u na enkele dagen uw bestelling nog niet compleet? Om zo snel mogelijk te achterhalen wanneer uw ontbrekende fotoproduct wordt geleverd, ontvangen wij dan graag uw ordernummer en adresgegevens per e-mail op support@oypo.nl.
Ik heb het verkeerde fotoproduct ontvangen
Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Wanneer dit gebeurt, ontvangen we graag de volgende gegevens per e-mail op support@oypo.nl zodat we het probleem snel kunnen herstellen:
Uw ordernummer en het fotonummer van het geleverde fotoproduct (bij een afdruk op fotopapier vindt u deze op de achterzijde van de afdruk)
Uw adresgegevens
Wanneer u in plaats van het verkeerd geleverde fotoproduct een besteld fotoproduct mist, dan horen wij graag welke foto u mist op welk fotoproduct.